x تبلیغات
دانستنی ها

9 ویژگی مهم و مزایای سایبان برقی

 1-جنس  پارچه های سایبان برقی کره بوده که محیط مورد نظر را در برابر نور آفتاب ، بارش باران و برف کاملا محافظت می کند.

۲دارای تنوع رنگ بسیار بالا

۳موتور و رسیور مورد استفاده در سایبان برقی از موتور های معتبر و بنام دنیا می باشد . که دارای یک  سال گارانتی شرکت می باشد

۴هر سایبان دارای ۲ عدد ریموت در پک خود می باشد که در صورت تمایل می توان تعداد ریموت ها را ضافه کرد.

۷قابلیت اتصال به سیستم BMS و یا سایر سیستم های اتوماسیون ساختمانی.

۸سیستم سایبان پس از جمع شدن در خود رول شده  و نیاز به فضای اضافی ندارد.

۹قابلیت چاپ تبلیغ بر روی کل سایبان و یا آویزسایبان وجوددارد.

 

مزایای سایبان برقی :

 

• جلوگیری از تاثیر مستقیم آفتاب به داخل محل و بر روی ویترین فروشگاه ها

• جلوگیری از بارش باران.

• جایگزین مناسب برای پرده های دستی که در ساعاتی از روز باعث از بین رفتن دید داخل میگردد.

• جلوگیری از تغییر رنگ پارچه ، فرش ، مبلمان و ….در مراکز فروش این محصولات .

• قاببلیت ارائه دررنگهای ساده و ترکیبی ( مثلا سفید و قرمز یا نارنجی و خاکستری و….. )

• قابلیت پرینت برروی آویز یا کل سایبان برقی

• قابلیت تنظیم زاویه بازشوی سایبان از حالت کاملا افقی تا زاویه دلخواه

• قابلیت فرمان توسط ریموت کنترل یا سویچ دستی.

 

 

نکات مهم در مورد سولفات آلومینیوم

 همانطور که می دانید سولفات آلومینیوم بسیار کاربردی استنحوه نگهداری از سولفات آلومینیوم نیز نکته بسیار مهمی است که در مطالب قبل به آن ها پرداختیم. علاوه بر آن با مطالعه مطالب قبل می توانید اطلاعات جالبی در مورد هر آنچه در مورد سولفات آلومینیوم باید بدانید به دست آورید. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این ماده اطلاعات بیشتری به دست آورید.

سولفات آلومینیوم یک ماده شیمیایی است که گاهی به عنوان اسید سولفوریک، نمک آلومینیوم و یا کیک آلومینیوم شناخته می شود. آلومینیوم سولفات کاربرد های بسیار گسترده ایی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به تصفیه آب و استفاده در تولید کاغذ اشاره کرد.

ویژگی های شیمیایی این ماده

سولفات آلومینیوم ماده ایی بدون بو و سفید رنگ است. با اضافه کردن هیدروکسید آلومینیوم به اسید سولفوریک، این ماده به دست می آید. لازم به ذکر است که این ماده آتش زا نیست و کاربرد های مشتعل کننده ندارد. سولفات آلومینیوم بسیار حالت اسیدی دارد. هنگامی که بدر آب حل می شود PH آن به کمتر از دو می رسد. که این حالت می تواند پوست انسان را بسوزاند و باعث خورندگی فلزات شود.

راه های استفاده از سولفات آلومینیوم

همانطور که گفتیم آلومینیوم سولفات بسیار کاربردی است به همین خاطر برای تهیه آن بهتر است به بهترین مراکزز فروش سولفات آلومینیوم مراجعه کنید.

یکی از کاربردی ترین راه های استفاده از این ماده ارزشمند استفاده در تصفیه آب است. علاوه بر این باغبان ها نیز برای اسیدی تر کردن خاک از آلومینیوم سولفات استفاده می کنند.

آگاهی های لازم در مورد استفاده از این ماده

اگر این ماده خورده شود ویا تنفس شود بسیار خطرناک خواهد بود. اکر این ماده را بو کنید باعث سرفه های شدید می شود و احساس خفگی به شما دست خواهد داد.

پگاه محیط به عنوان بهترین مرکز فروش سولفات آلومینیوم ارائه دهنده بهترین محصولات با مناسب ترین قیمت سولفات آلومینیوم است.

 

مهم ترین مزایا و کاربردهای دیمپل شیت

 

دیمپل شیت چیست؟

 

 

 

مهم ترین کاربردهای ژئوتکستایل

ژئوتکستایل و کاربرد آن:
ژئوتکستایل (Geotextile) صفحه پلیمری نفوذپذیری است که به آن زمین پارچه، پارچه ساختمانی، فیلتر پارچه ای، بافته اجرایی و … نیز گفته می شود. ژئوتکستایل ها معمولاً از نایلون، پلی پروپیلن و ژئوتکستایل ساخته می شوند که می تواند بافته یا بافته نشده باشد.
اگر الیاف پلیمری را ماشین‌های بافندگی به شکل تار و پود ببافند، بافته شده نامیده می‌شود. اگر الیاف منظم در الگوهای تصادفی در یک ساختار صفحه‌ای قرار داده شوند، ژئوتکستایل بافته نشده شکل می گیرد. در این ژئوتکستایل‌ ها الیاف از طریق اتصالات شیمیایی، مکانیکی یا حرارتی به یکدیگر وصل می گردند.
از جمله مهم ترین ویژگی های ژئوتکستایل ها وزن کم، هزینه پایین، استقامت زیاد، پایداری طولانی، اجرای سریع، تخریب کمتر طبیعت است که منجر شده در کشورهای بیشتری مورد استفاده قرار بگیرد.
کاربرد اصلی ژئوتکستایل در ساختمان سازی و عمران محافظت، زهکشی، کنترل فرسایش، فیلتراسیون، جداسازی و مقاوم سازی است.
ژئوتکستایل به خاطر ایفای نقش‌های متنوع، کاربردهای بسیاری دارد از جمله:
• زیر سازی جاده، روکش جاده
• ساخت سد (جهت ضد آب سازی و جلوگیری از نشست آب از بدنه، به منظور جلوگیری از تخریب تدریجی سد)
• احداث باند فرودگاه
• فیلتر در کانال‌های آبی (مهم ترین و پر استفاده ترین کاربرد ژئوتکستایل)
• فیلتر در سدهای خاکی (فیلتر یکی از مهم ترین بخش های سازه‌های خاکی است که در ارتباط با جریان آب است. زمانی که جریان نشت از یک خاک با دانه‌های ریز به مصالح درشت تر به زهکش وارد می‌شود، احتمال دارد مصالح ریزدانه را از جای خود حرکت دهد، که در نهایت باعث افزایش فشار هیدرواستاتیکی در سازه شوند.)
• حفاظت سواحل رودخانه و دریاها
• حفاظت ژئوممبران
• مقاوم‌سازی زمین در برابر زلزله
• سیستم جمع‌آوری مایعات و گازها
• زیر سازی خط آهن (جهت تثبیت خط آهن)
• کنترل و نگهداری ضایعات
• ثبات و تحکیم خطوط آهن
• استحصال زمین‌های باتلاقی (جهت استحصال زمین‌های باتلاقی، سست و آبگیر به منظور ساخت سازه‌های گوناگون که نیاز به تحکیم دارد. ژئوتکستایل جایگزین بسیار مناسبی برای شیوه های هزینه بر سنتی است. چون دارای دو ویژگی توزیع بار در سطح وسیع و مقاومت کششی بسیار خوب است.)

دسته:

نکاتی که در نوشتن مقدمه مقاله باید رعایت کرد

مقدمه از بخش‌های بسیار مهم برای چاپ مقاله به حساب می‌آید و نوشتن آن بسیار سخت و دارای اهمیت زیادی است.

به همین دلیل اکثرا ترجیح می‌دهند که آن را در انتهای کار بنویسند تا نکتۀ مهمی از قلم نیفتد. در هنگام نگارش این بخش باید خوانندگان را از تاثیر تحقیق خود بر حوزۀ پژوهشی آگاه کنید و بر خلاف نوشتن چکیده، هیچ محدودیتی برای استفاده از واژگان ندارد، اما بهتر است کوتاه و رسا بنویسید.

توجه داشته باشید که نوشتن مقدمه با نگارش چکیده مقاله متفاوت می باشد و شما باید تفاوت این دو را به خوبی بشناسید. مقدمه یک مرور کلی دربارۀ مقاله است و به معرفی موضوع اصلی می‌پردازد. در شروع آن باید ایدۀ کلی در ارتباط با موضوع خود را در اختیار مخاطب قرار دهید و سپس درمورد مسئلۀ پژوهش، فرضیات و تزهای خود صحبت کنید. شما باید چگونگی حل مسئلۀ پژوهش را شرح دهید و با ارائۀ سر نخ‌هایی جالب، مخاطبان را مجاب به مطالعه کل متن خود کنید.

 

نگارش یک مقدمۀ خوب برای چاپ مقاله تضمینی ، چه مباحثی را باید در بر بگیرد

1- سعی در کوتاه نویسی داشته باشید

اگر چه محدودیت لغت برای نگارش این قسمت وجود ندارد، اما بهتر است که تا حد امکان کوتاه نوشته شود این نکته را مخصوصا هنگام چاپ مقاله isi در نظر داشته باشید، زیرا اگر متن این بخش طولانی باشد خواننده را خسته می‌کند و از اثر گذاری مطلوب روی مخاطبان جلوگیری می‌کند و امکان منصرف کردن وی از خواندن کل متن را دارد.

 

2- سازماندهی مناسب را برای خود تعیین کنید      

مقدمۀ مقاله باید با جریان اصلی آن همراه باشد بنابراین بهتر است که ابتدا تیترهای مطالب خود را تعیین کنید و سپس اقدام به نوشتن متن مقدمه کنید تا مسیر متفاوتی برای هر کدام ایجاد نشود.

 

3- پیش‌ زمینه خوبی را آماده کنید

اولین وظیفه‌ای که یک متن مقدمۀ خوب دارد، این است که صحنه‌ای مناسب را انتخاب کند تا مخاطب را در جریان کلی نوشته قرار دهد. این قسمت اولین پاراگراف می‌باشد و می‌تواند به روایت تاریخچه‌ای مختصر از پیش زمینه موضوع بپردازد و سپس تحقیقاتی که از ابتدا تا حال انجام شده است را به صورت کلی بیان کند.

نوشتن این قسمت به منطق پژوهش ختم می‌شود و نشان می‌دهد که تا چه میزان پژوهش‌ شما مبتنی بر تحقیق‌های قبلی است، آیا به موضوعی جدید که کمتر کسی به آن فکر می‌کند، می‌پردازد و یا اینکه آیا به بهبود نتایج تحقیقات پیشین می‌پردازد یا خیر.

 

4- اهمیت را شرح دهید

برای نوشتن اهمیت یک نوشته، باید اهداف و روش‌های انجام کار خود را به خوبی شرح دهید و تاثیر پژوهش خود را بر موضوع مورد بحث تشریح کنید.

 

5- فرضیات را بیان کنید

مبنای اصلی تمامی پژوهش‌ها، فرضیات آن مقاله است. بنابراین باید تمام فرض‌هایی را که در طول نوشتار خود دارید در این بخش شرح دهید. با این کار فرصت ارزیابی و تفسیر نتایج را به خوانندگان می‌دهید. دلیل دیگر بیان این فرضیات این است که هر ضعفی در یک نوشته می‌تواند باعث ایجاد یک مسئلۀ پژوهشی جدید شود.

 

6- محدودیت‌ها را ذکر کنید

بیان محدودیت‌ها و ضعف‌ها در مقدمه بهتر از ذکر آنها در بخش بحث است. مقاله، فضایی است که از همان ابتدا باید ضعف‌ها بیان شوند و اگر خواننده از ابتدا به این موضوع آگاهی داشته باشد به راحتی می‌تواند در مورد روایی پژوهش قضاوت کند.

 

7- مسئله را تعریف کنید

در انتهای متن مقدمه مقاله، باید دقیق این موضوع روشن گردد که مخاطب قرار است به چه مواردی دست یابد. در بخش نتیجه‌ گیری و بحث باید مجدد به مقدمه ارجاع داده شود و اگر مسئلۀ تحقیق در مقدمه به خوبی و روشنی ذکر شود، ارجاع دادن به آن آسان‌تر و راحت‌تر خواهد بود.

 

 

خصوصیات یک لباس کار خوب چیست؟

لباس کار به عنوان یکی از وسایل استحفاظی فردی بوده و کلیه کارکنان باید با لباس کار متناسب با محل کار در سر کار حاضر شوند.

لباسکار به عنوان یک پوشش سراسری تنه، دست و پاها را در مقابل شرایط محیطی محافظت می کند. ساده ترین شکل لباس کار در دو فرم  ظاهری بلوز و شلوار یا کاپشن و شلوار (دو تکه) و یا لباس کار یکسره( یک تکه) و از جنس پلی استر پنبه، ویسکوز، کتان، فیلامنت یا ترکیبی از آنها استفاده می شود.

. بدیهی است که هر چه الیاف به کار رفته در پارچه طبیعی تر باشد، تبادل حرارتی آن بهتر و آسانتر صورت خواهد گرفت. لباس کارهای مخصوص شرایط ویژه که ازجمله لباس کار عایق سرما و رطوبت، لباس کار نسوز و ضد حرارت و لباس کارهای ضد مواد شیمایی و رادیو اکتیو باید از پارچه های مخصوص استفاده شود. مثلا لباس کاری که برای حفاظت در مقابل گرما و حرارت ساخته می شود با پوشش آلمینیوم که تا 90 درصد اشعه مادون قرمز را برگشت می دهد ساخته می شود. این نکته را هم متذکر می شویم که بسیاری از مدیران، برای کارکنان خود لباسکار تبلیغاتی سفارش می دهند.

در هر صورت لباس کار بایستی با توجه به خطراتی که در حین کار احتمال دارد که برای کارگر بوجود آید انتخاب شده و به نحوی باید باشد که از بروز صدمات حتی المقدور جلوگیری به عمل آورد.

1. لباس کار باید به اندازه و متناسب با بدن استفاده کننده باشد

2. در صورتی که انجام کار ایجاب نماید که کارکنان آستین لباس کار خود را مستمرا بالا بزنند، بایستی از لباس کار با آستین کوتاه استفاده شود

3. کارکنانی که با ماشین آلات کار می کنند، و یا در کنار ماشین آلات مشغول کارند باید از لباس کاری استفاده کنند که هیچ قسمت از آن باز یا پاره نباشد - آویزان کردن ابزار، کلید، ساعت و نظایر آن اکیدا ممنوع است

4. کارکنانی که در محطیهای آلوده به گرد و غبار، مواد قابل اشتعال و انفجار و یا مسموم کننده به کار اشتغال دارند حتی المقدور نباید از لباسهای جیب دار و یا لبه دار( مثل دوبل شلوار) یا استفاده از مغزی دوزی و امثال آن استفاده شود، چون گرد و غبار و مواد مضر مذکور در لبه های لباس باقی می ماند.

5 باید و نباید در استفاده از تانک ازت

تانک ازت به منظور نگهداری ازت مایع استفاده می شود و برای مراکز ناباروری، سرم سازی، درمانگاه ها، مراکز داروسازی و .... مناسب می باشد. از جمله خدمات ما در زمینه فروش تانک ازت می توان به موارد زیر اشاره کرد: واردات انواع تانک ازت کمپانی MVE آمریکا در حجم‌های 3 ، 7 ، 35 لیتری و در سری‌های مختلف ( ET ، XC و … ) نماینده فروش کمپانی چینی تولید کننده تانک ازت طرح MVE در سری و حجم‌های مختلف ( 3 ، 6 ، 10 ، 35 و 60 لیتری ) لازم به ذکر است که تانک‌ های ازت MVE از نظر کیفیت هم تراز با رقیب آمریکایی خود می باشد و قیمت مناسب تری دارد. کلیه تانک های ازت یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارند. تعمیر و سرویس تمامی تانک ازت ها توسطمتخصصین در این حوزه انجام می شود.

هنگام استفاده از تانک ازت مایع به موارد زیر توجه کنید:

  • تانک ازت نیتروژن شما باید حتما در محیطی خلوت انبار شود
  • سرما آسیبی به تانک نخواهد زد اما مکانهایی که ممکن است گرم شوند مثل اتاقهای ژنراتور میتوانند باعث تسریع در تبخیر نیتروژن مایع شوند.
  • تانک نیتروژن شما نباید روی سیمان قرار گیرد چون ممکن است به تانک آسیب بزند . تانک شما حتما باید روی قطعه یا پایه ی چوبی قرار گیرد تا از هرگونه صدمه به کف تانک جلوگیری شود.
  • همیشه حمل تانک ازت باید به صورت عمودی صورت گیرد.
  • به جهت اینکه تانک های ازت یک جداره خلاء دارد،دقت و مواظبت کامل باید صورت گیرد.

شرکت آبان مهر نماینده واردات و فروش انواع تانک ازت کمپانی YDS چین در حجم‌های 3 ، 6  ، 10 ، 20 ، 35 ، 47 و 60   می باشد. تانک‌های ازت YDS با وجود قیمت پایین تر، کیفیتی معادل همتای آمریکایی دارد. شایان ذکر است کلیه مخازن نیتروژن همراه با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش ارائه میگردند. همچنین تعمیر و سرویس انواع تانک ازت توسط کارشناسان مجرب این شرکت انجام می‌پذیرد.

 

فروش عمده و قیمت دستگاه تصفيه آب

بازرگانى تصفيه ايران با 15 سال سابقه در ضمينه واردات، مونتاژ و توزيع دستگاه تصفيه آب اين افتخار را داريم كه با بهترين كيفيت بهترين دستگاه تصفيه آب خانگى، نيمه صنعتى و صنعتى را مبنا بر نياز مشترى با قيمت بسيار مناسب ارائه ميدهيم.

به همت برترين متخصصان و با جمع آورى بهترين برندهاى صنعت آب و با تنوع بسيار بالاى محصولات سعى بر اين بوده تا همواره بتوانيم نياز همكاران گرامى را براورده و محصولى با كيفيت ارائه دهيم.

بازرگانى تصفيه ايران با بيش از پنجاه نمايندگى در سراسركشور اين افتخار را دارد تا با واردات ، مونتاژ و پخش محصولات تصفيه آب در سراسر كشور همراه با خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب و گارانتى معتبر بى قيد و شرط با كيفيت ترين محصولات را در اختيار همكاران محترم در سراسر ايران قرار دهد

توانسته ايم با بهره گيرى از آخرين تكنولوژى روز دنيا و با مجموعه اى كاملاً حرفه اى با مونتاژ روزانه بيش از پانصد دستگاه در ضمينه توليد كننده دستگاه برای تصفيه آب شناخته شويم و همچنين با واردات اختصاصى برخى از برند هاى روز دنيا به صورت انحصارى به عنوان واردكننده دستگاه تصفيه آب فعاليت كنيم

همچنين بازرگانى تصفيه ايران از كليه همكاران، بنكداران، توليدكنندگان محترم كه در ضمينه تصفيه آب فعاليت دارند دعوت به همكارى مينمايد. شما ميتوانيد براى اطلاع از قيمت دستگاه تصفيه آب و همينطور خريد دستگاه تصفيه آب به صورت عمده با ما در ارتباط باشيد.

 

پنجره دوجداره upvc استاندارد:

پنجره دوجداره upvc استاندارد:

امروزه با تنوع در انواع پروفیل های upvc و تولید کنندگان پنجره upvc ، این عنوان که از طرف تولید کنندگان مختلف پنجره دوجداره upvc عنوان می شود که پروفیل ما بهترین پروفیل upvc و با ضمانت نامه بیمه ای عرضه می گردد و داراد استاندارد صنعت ساختمان می باشد و و بسیاری از این عنوان ها که توسط تولید کنندگان و فروشندگان در و پنجره دوجداره upvc عنوان می گردد، باعث شده است تا یک سردرگمی در بین مصرف کنندگان و خریداران بوجود آید که کدامین یک از این تولید کنندگان صداقت دارند و به درستی عنوان می کنند که پروفیل upvc ما استاندارد است و دارای استاندارد RAL آلمان می باشد.

 یکی از استاندارد های جهانی برای پروفیل upvc استاندارد RAL آلمان می باشد که یک استاندارد و گواهینامه معتبر جهت پروفیل های استاندارد می باشد. بطور خلاصه در این آزمایشگاه یک سری تست هایی که ذیل آورده شده است بر روی پروفیل انجام گرفته می شود و در صورت  نتایج موفق این گواهینمامه صادر می گردد. جهت استعلام یک پروفیل UPVC ساخت داخل که آیا استاندارد RAL دارد و یا خیر تنها کافی است که به سایت www.gkfp.de مراجعه نمایید و در فسمت search نام پروفیل را به انگلیسی وارد نماید پس زدن کلید ok در صورت داشتن گواهینامه RAL  کلیه نتایج و گواهینمانه RAL  نمایان می گردد. در صورتیکه پروفیل upvc مورد نظر دارای این گواهینامه نباشد هیچ گونه نتایجی ظاهر نمی گردد.

محصولات hach بهترین تجهیزات آنالیز آب در جهان

محصولات hach بهترین تجهیزات و مواد شیمیایی مورد نیاز جهت آنالیز کمی و کیفی آب در دنیا می باشد.

محصولات شرکت hach  در زمینه های ذیل کاربرد دارد :

  •   پارامترهای آب آشامیدنی،فاضلاب و تصفیه آب
  •   آنالیز آزمایشگاهی و درمحل،آنالیز فرآیندی و نمونه برداری
  •   کاربردهای شهری ، صنعتی و تحقیقاتی

بهترین گزینه سیستم های آزمایشگاهی جهت اندازه گیری دقیق ، سریع و آسان پارامترهای آب و فاضلاب در سراسر جهان محصولات hach آلمان است.

انواع اسپکتروفتومتر UV-Visible ، رومیزی و قابل حمل مناسب برای کلیه آزمایشگاه ها و واحدهای صنعتی، آموزشی و تحقیقاتی ، با بیش از 250 برنامه جهت آنالیز دقیق پارامترهای آب وفاضلاب مطابق با استانداردهای جهانی ، قابلیت برنامه ریزی دلخواه توسط کاربر ، اسکن طول موج DR1900 , DR3900 , DR6000

کلر سنج دیجیتال Pocket Colorimeter فتومتر پرتابل DR900

انواع کدورت سنج رومیزی ، پرتابل ( Turbidity meter ) 2100N , 2100AN , 2100Q

راکتور COD با قابلیت برنامه ریزی، مناسب برای انواع ویالهای 13 ، 16 و 20 میلی متری سیستم های سریع کجلدال DRB200 , Digesdahl

انواع pH متر ، هدایت سنج (EC meter) ، اکسیژن متر (DO meter) با خاصیت لومینسانس ، مولتی پارامتر رومیزی ، پرتابل سری HQ و Sension

BODمتر شش خانه با قابلیت رسم نمودار سنسور LBOD BOD Trak II

تیتراتورهای اتوماتیک

آنالایزر TOC Total organic carbon QBD1200

این شرکت که از ادغام دو شرکت HACH آمریکا و Dr. Lange آلمان در سال 1999 میلادی بوجود آمد توانسته با استفاده از تجربه 120 ساله این دو شرکت ، ابعاد جدیدی در زمینه آنالیز آب را برای کارشناسان کنترل کیفیت و محققان به ارمغان آورد. محصولات شرکت HACH-LANGE شامل دستگاههای  اندازه گیری ، مواد شیمیایی و واکنش گرهای مربوطه است.شرکت آبان مهر بعنوان فروشنده و وارد کننده مستقیم محصولات این شرکت قادر به تامین نیازهای مختلف مشتریان محترم در زمینه محصولات این شرکت است.

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد